Nieuwe bijEen online

Donderdag 27 juni verschijnt de nieuwe bijEen. Het heeft als titel "Kompas".
Ook nieuwsgierig, het magzine is zeker de moeite waard om in handen te hebben of te downloaden.

De redactie schrijft: In het hoofdartikel laat ds. Martine Nijveld zien dat het in het dagelijks leven vooral gaat over een moreel kompas. Zo’n kompas helpt om keuzes te maken en de foto’s laten zien dat ook in de samenleving hier aandacht voor is.
Het is boeiend om te lezen hoe Thomas en Roan bij de scouting hebben leren werken met een kompas.
De Oude Kerk is deze maanden regelmatig open en er komen veel bezoekers. Veel vrijwilligers werken hier aan mee en de Zin op Zondag activiteiten zijn de moeite waard om bij te wonen. Ook leest u hier over het afscheid van Diny Brouwer, die 10 jaar lang voorzitter was van de Stichting Vrienden van de Oude Kerk en bij de ontwikkeling van deze activiteiten een grote rol heeft gespeeld.
Op de pagina Jeugd en Jongeren leest u hoe de tieners in gesprek zijn geweest over sociale gerechtigheid. Ook vindt u daar de poster van het Zomerfestijn.

En natuurlijk is er informatie over komende activiteiten en diensten.

De redactie wenst u veel kijk en leesplezier en hoort graag uw reactie: kerkblad@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl

Klik hier voor de digitale kerkbladen