Informatie kerkdiensten Informatie kerkdiensten

Informatie over de zondagmorgendiensten in de Vredebergkerk

* Voor kinderen van 0 – 4 jaar is er oppas. Meer weten, lees de oppaspagina
* Voor kinderen van 4 – 12 jaar is er kindernevendienst. Over het hoe, wat en wanneer, lees en bekijk de eigen pagina van de kindernevendienst.
* Met een bepaalde regelmaat ( ongeveer 2 keer per maand) is er in een nevenruimte Tienergespreksgroep voor jongeren van 12 jaar en ouder.  Op de andere zondagen zijn ze van harte uitgenodigd om mee te vieren met de volwassenen. Klik hier voor meer info.
In de agenda vindt u vroegtijdig de naam van de voorganger bij een desbetreffende datum.
* In de rechterkolom op de homepage vindt u 24 uur voorafgaande aan een dienst alle informatie over de komende kerkdienst.
* De Maaltijd wordt ongeveer 8 keer per jaar gevierd. Iedereen is daarbij welkom.
* Na elke dienst kunt u onder het genot van een kopje koffie/thee/limonade elkaar ontmoeten.

Kerkomroep

Klik op de button voor het meevieren vanuit de Vredebergkerk.

Klik op de button    voor het meevieren vanuit de Oude Kerk.

De beelduitzendingen staan één week online, de luisteruitzendingen wat langer.
Tip: Wanneer Kerkomroep voor uw iPad, iPhone of Android toestellen niet goed werkt, er is een gratis Kerkomroep-app te downloaden vanuit de App-store of Google Play.

Voor informatie over de Kerkwebradio, kunt u contact opnemen met Giel Kollaard, 026 3337847

Contactpersonen voor de autodienst

Er is een autodienst voor degenen die niet op eigen gelegenheid naar de kerk kunnen komen.
Oosterbeek: dhr. Wessel Visser, 026 3337166
Wolfheze: dhr. Willem Merkens, 026 4821639