Wiebers en Blue Wiebers en Blue

Wieberclub

Kinderen van 8 tot 12 jaar zijn om de week op vrijdagavond van 19.15 tot 20.30 uur welkom in de kelder van de Vredebergkerk voor de Wieberclub. De Wieberclub wil een plek zijn waar gezelligheid en het bij elkaar horen (het samenzijn) de belangrijkste aspecten zijn. De christelijke waarden en normen wil men  voorleven en als daar aanleiding voor is, is er ook ruimte  om daarover in gesprek te gaan en een relatie te leggen met het christelijk geloof.
Er wordt gepraat, geknutseld,  gespeeld, koekjes gebakken enz.
Per avond wordt een bijdrage gevraagd van € 1,00.

Er is een speciale app-groep voor de Wiebers.
Wil je op de hoogte blijven van de laatste activiteiten, laat het weten aan  Eric Artz, 06 18341545

Blue voor 12 - 20 jaar

Blue is een gezelligheidsgroep voor tieners van 12-20 jaar . Zij komen bij elkaar in de zgn. Blue kelder van de Vredebergkerk, een ruimte met bar die speciaal voor deze groep is ingericht en eigenlijk Blue Heaven heet. Blue heeft als doel gezelligheid en het vergroten van het groepsgevoel. Ook buiten de vaste Blueavond om worden er wisselende activiteiten georganiseerd.
Twee keer per maand is er clubavond, waarbij we activiteiten organiseren, maar onder het genot van een drankje ook gewoon lekker chillen met goede muziek.

De clubavond begint om 20.30 uur en eindigt voor de jongsten om 22.30 uur en voor de 16- tot 20-jarigen om 24.00 uur. Iedereen mag één introducee meenemen.

De entreekosten zijn € 1,= en de alcoholvrije consumpties zijn gratis. Je bent van harte uitgenodigd om deze avonden bij te wonen.

Facebook – Blue-appgroep
Blue kun je ook vinden op facebook, ga daarvoor naar Blue-Oosterbeek. Hierop staan ook de aankondigingen van de clubavonden.
Omdat plannen nog wel eens wijzigen, hebben we een app-groep voor de jongeren van Blue.

Wil je meer weten of op de hoogte blijven van de laatste activiteiten, laat het weten aan  Arie de Vroomen, 06 51386784.