Andere vieringen en diensten Andere vieringen en diensten

Als Protestantse Gemeente zijn we betrokken bij onderstaande vieringen, die in oecumenisch verband worden georganiseerd.

Opstandingskerk, Pro Persona te Wolfheze

Elke zondagmorgen om 10.30 uur.

Sonnenberg, Sonnenberglaan 4 te Oosterbeek

Elke eerste donderdag van de maand om 18.30 uur.

Oecumenisch avondgebed

Elke woensdag om 19.00 uur een oecumenisch avondgebed dat sterk geïnspireerd is door Taizé.
Plaats Bernulphuskerk, Utrechtseweg te Oosterbeek. (Raad van Kerken)

Coventry-gebed

Het Coventry-gebed om vrede en verzoening is elke vrijdag van 12.00 tot 12.20, in de Remonstrantse Kerk aan de Wilhelminastraat 10 in Oosterbeek. Info: 06-19518500 (Raad van Kerken)

Gemeenschappelijke diensten

Op verschillende momenten in het jaar zijn er gezamenlijke diensten  met andere kerken in oecumenisch verband. Zoals de Volkskerstzang, Gebedsweek voor de Eenheid van de Christenen, Vredesweek, Airbornezondag, Oudejaarsavond e.d.

Cantatediensten

De Protestantse Gemeente organiseert één of twee keer per jaar een cantatedienst waar het Projectkoor Oosterbeek aan meewerkt.