zondag 28 april 2024

Locatie:
 Van Toulon van der Koogweg 3, Oosterbeek

Toren met klok Vredebergkerk

Zondagmorgen 28 april om 10.00 uur bent u van harte welkom voor de kerkdienst in de Vredebergkerk.
De voorganger is onze predikant ds. Martine Nijveld.

Zij schrijft over deze dienst het volgende:
De kinderen verdiepen zich met het rooster van BijbelBasics in een aantal verhalen over Samuel, Saul en David. In het verhaal van deze zondag stapt David naar voren: zonder zwaard en harnas, maar met een vraag en met vertrouwen. Een verhaal dat de spot lijkt te drijven met alle geharnaste toestanden en communicatie in onze wereld. Een andere deur wordt geopend. Een boeiend en actueel verhaal. We zingen er een nieuw lied bij uit Psalmen Anders, de aanvulling op ons liedboek: psalm 150c. De weerkerende regel in dit lied zingt ‘God heeft de toon voor het leven gezet’. We gaan met het verhaal uit 1 Samuel 17 zoeken hoe wij op deze toonhoogte kunnen komen.
Welkom bij deze viering in de kerk en thuis!

Voor 0 – 4 jarigen is er oppas en voor kinderen in de basisschoolleeftijd is er kindernevendienst.
Voor de kinderen in de basisschoolleeftij is er kindernevendienst. .
Voor tieners is er deze morgen geen Tienergespreksgroep maar ze zijn in de dienst van harte welkom.

Na de dienst bent u welkom voor een kopje koffie / thee.

Klik hier voor meer informatie over de liturgie en de collecten.
Klik hier op de hoofdbutton “Kerkdiensten uitgezonden” om de dienst met beeld en geluid mee te vieren.