zondag 23 juni 2024 om 10.00 uur

Kerkdienst Vredebergkerk
Voorganger(s): ds. Irene Pluim

Ouderling: Pieter Stolwijk; diaconie: Irene Bouma; lector: Willen van der Sluijs; organist: Jack Blok; beamer: Anneke Kardol; camera: Daan Heinen; geluid: Joop Bal; koster: Jan van Roest.

Wij vieren de Maaltijd.

Klik hier voor de liturgie

Toelichting bij de collectes

1e collecte: Voedselbank Neder-Veluwe
De Voedselbank Neder-Veluwe e.o. wil enerzijds een bijdrage leveren aan de verlichting van (verborgen) armoede en anderzijds wil zij verspilling van voedsel tegengaan. Zij doet dat door kwalitatief goede producten in te zamelen en wekelijks voedselpakketten uit te delen aan gezinnen en alleenstaanden die in armoede leven. Bij het werk maken zij geen onderscheid naar geloof, huidskleur, nationaliteit of leeftijd.
De pakketten zijn zoveel mogelijk op de gezinssituatie afgestemd, maar de voedselbank is altijd afhankelijk van het aanbod.
Klik hier voor meer informatie over het project.
U kunt uw gift op verschillende manieren geven:
Tijdens de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite
o.v.v. NL87 INGB 0004 9753 30 Diaconie Prot. Gem. Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. Voedselbank (1e collecte)

2e collecte: Bezoekwerk
Een gezamenlijke maaltijd, een bloemetje uit de kerk of een andere attentie zijn belangrijk in het bezoekwerk. Wanneer je ziek bent, extra aandacht kunt gebruiken of iets hebt te vieren, dan spreken bloemen hun eigen taal. Deze collecte is voor de bekostiging van dit bezoekwerk
Een gift geven kan in collectezakken, via de app Appostel, via onze eigen beveiligde betaalsite of op: NL60 RABO 0373 7266 86 CvK Prot. Gem. Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. Bezoekwerk (2e collecte)