Kerkelijk Bureau Kerkelijk Bureau
Het Kerkelijk Bureau verzorgt de leden- en financiële administratie van de Protestantse Gemeente Oosterbeek-Wolfheze. Het coördineert de verhuur van zowel de ruimtes in de Vredebergkerk als de Oude Kerk. Ook kunt u daar  terecht voor vragen over rouw- en trouwdiensten, collectebonnen en overige vragen.
Martin Kohrman is de vaste medewerker.

Collectebonnen kunt u bestellen en betalen via de beveiligde betaalpagina van onze gemeente. Er wordt automatisch een mail met de gegevens van uw aankoop naar het Kerkelijk Bureau gestuurd en u krijgt ook zelf een bevestigingsmail.
U kunt natuurlijk ook nog op de oude manier collectebonnen kopen en betalen. Wilt u, als u dit doet, zelf een mail met uw bestelling sturen naar: kerk.bureau@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl
Het ophalen en de uitgifte van collectebonnen is uitsluitend mogelijk op de donderdag van 10.00 tot 11.30 uur.

Bereikbaarheid Kerkelijk Bureau
Het Kerkelijk Bureau is geopend op donderdag van 10.00 tot 11.30 uur. Vragen per mail zullen vaak eerder beantwoord worden.
026 3333094 of kerk.bureau@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl

Bezoekadres
Van Toulon van der Koogweg 3 in Oosterbeek, bereikbaar via de zuidzijde van de kerk.

Postbus 26, 6860 AA Oosterbeek

Bij uitvaarten van een gemeentelid kunt u contact opnemen met de betreffende wijkpredikant.
Klik hier voor contactgegevens predikant wijk Noord.
Klik hier voor contactgegevens predikant wijk Zuid.