dinsdag 6 februari 2024

15.00 uur  - 16.30 uur
Locatie:
 Vredebergkerk, Van Toulon van der Koogweg 3, Oosterbeek

In het kader van het jaarthema ‘Ga mee’ organiseren de beide predikanten een ‘Lees mee’.

Ook in 2024 organiseren we als predikanten een ‘Lees mee’. We gaan met elkaar in gesprek over de bijbeltekst van de eerstvolgende zondagse kerkdienst. Wat raakt, wat stoort, wat doet goed en waar hebben we vragen bij? De eerstvolgende ‘Lees mee’ is op dinsdag 6 februari en wordt geleid door ds. Martine Nijveld, om 20.00 uur in de Vredebergkerk.
Omdat diverse mensen aangaven dat ze wel mee willen doen, maar niet op de avond kunnen/willen, organiseren we - bij wijze van experiment - ook een ‘Lees mee’ op de middag. Deze start om 15.00 uur in de Vredebergkerk.
Iedereen is welkom: wel graag even opgeven!

De data zijn:        9 januari en 6 februari (met Martine)
                            5 maart en 9 april (met Irene)

Deelnemers zijn welkom om alle middagen of avonden aan te sluiten of ook om af en toe te komen. Onder het motto: voel je vrij, weet je welkom!
Opgeven bij de predikant ‘van dienst’.

Irene Pluim (ds.irenepluim@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl) en
Martine Nijveld (ds.martinenijveld@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl)