dinsdag 9 april 2024

20.00 uur  - 21.30 uur
Locatie:
 Vredebergkerk, Van Toulon van der Koogweg 3, Oosterbeek

In het kader van het jaarthema ‘Ga mee’ is er voorlopig nog één keer een "Lees mee", deze keer georganiseerd door ds. Irene Pluim..
De datum is dinsdagavond 9 april. De tekst voor de eerstvolgende zondag wordt met elkaar besproken.

Ds. Irene Pluim schrijft: We verdiepen ons in de bijbeltekst van de eerstvolgende zondagse kerkdienst. Omdat zondag 14 april een speciaal karakter heeft (‘kom maar op met je talent!) lezen we met elkaar de 'gelijkenis van de talenten' (Matteus 25). Een mooie tekst om over verder te praten; wat opvalt, raakt of stoort. Wat goeddoet of wat prikkelt. We delen onze gedachten en vragen en het levert elke keer weer mooie, boeiende, verrassende gesprekken op!
Er zijn ‘vaste deelnemers’ en mensen die af en toe aansluiten: het kan allemaal!
Deze dinsdag is er alleen een "Lees mee!" op de avond (vanwege een afscheid op de middag)

Graag wel even aanmelden van tevoren bij: ds.irenepluim@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl of 026 8441279.

Tot ziens! Irene Pluim

nb. Als de groep te klein is, gaat de avond niet door. Want het is fijner om met wat meer mensen de leeservaringen te delen.