Kindernevendienst XXL

Doe mee met de kindernevendienst XXL. De eerstvolgende keer is op zondag 21 april om 10.00 uur in de Vredebergkerk. Kinderen in de groepen 6 t.m. 8 van de bassischool zijn van harte welkom.

Bij diverse ouders leeft het verlangen hun kinderen in een vorm van catechese inb te wijden in de wereld van kerk en geloven. Hen zo te helpen hun eigen plek in dat geheel te vinden.
Het gaat dan om een groep van 8 à 12 kinderen. Op een KND XXL-zondag zullen deze kinderen de hele dienst in hun eigen ruimte zijn. Dat geeft de gelegenheid om dieper in een onderwerp te duiken. We gaan het met elkaar hebben over doop, bidden, avondmaal, wat doen we eigenlijk in de kerk (en waarom). We willen met elkaar ontdekken wat je er mee kunt of wat je er aan hebt. En natuurlijk is er ruimte voor de vragen van de kinderen zelf. En is het superfijn om elkaar beter te leren kennen.

In totaal denken we aan drie keer KND XXL per jaar. Op 21 april gaat het over de doop.
Kinderen en ouders krijgen een uitnodiging met meer informatie.

Met hartelijke groeten van de voorbereidingsgroep, Pia, Inge en Irene.
Meer weten, neem contact op met ds. Martine Nijveld. Klik hier voor de contactgegevens.