zondag 30 juni 2024 om 10.00 uur

Overstapviering Vredebergkerk
Voorganger(s): ds. Irene Pluim

Ouderling: Jenneke Bal; diaconie: Jannie van Doorn; lector: Marijke Klein Nibbelink; organist: Jeroen van der Vinne; beamer: Jan Koning; camera en geluid: Joop Bal;  koster: Jaap van Duuren

Toelichting bij de collctes

1e collecte: St. Babyspullen
Stichting Babyspullen wil de effecten van armoede op baby’s en jonge kinderen verminderen. Landelijk worden gebruikte en nieuwe babyspullen ingezameld voor babystartpakketten. Op de website vind u de inzamelpunten. Stichting Babyspullen verstrekt de pakketten via diverse instanties gratis aan (aanstaande) ouders in Nederland die het financieel moeilijk hebben. Onder het motto: elk kind heeft recht op een goede start!
Klik hier voor meer informatie.
o.v.v. NL87 INGB 0004 9753 30 Diaconie Prot. Gem. Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. St. Babyspullen (1e collecte)

2e collecte: Kindernevendienst
In en rond de kerkdiensten hebben kinderen hun eigen plaats. De voorlichting en verwerkingsmaterialen bij de bijbelverhalen brengen kosten met zich mee.
Tijdens de dienst in de collectezakken, via de app Appostel of via onze eigen beveiligde betaalsite o.v.v. NL60 RABO 0373 7266 86 CvK Prot. Gem. Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. Kindernevendienst (2e collecte)