Kinderen en Jongeren Kinderen en Jongeren

Kinderen en Jongeren

Kinderen en jongeren zijn een belangrijke doelgroep in onze gemeente.
Zowel op zondag als in de week worden er verschillende activiteiten georganiseerd, die aansluiten bij de behoeften van de kinderen, de jongeren en hun ouders. Wij hopen met deze activiteiten dat de kinderen vertrouwd raken met de bijbelverhalen en ontdekken hoe je in vertrouwen met God kunt leven.

Tijdens de zondagmorgenvieringen in de Vredebergkerk is er voor kinderen en jongeren speciale aandacht.
Klik hier voor meer informatie over de oppas.
Klik hier voor meer informatie over de kindernevendienst en de Tienergespreksgroep.

Klik hier voor de doordeweekse activiteiten van de Wiebers en de Blue

Ook zijn er jaarlijkse activiteiten als de zomerweek, dauwtrappen, schoolkerkdiensten enz.
Klik hier voor het filmpje van de zomerweek 2022 of de zomerweek 2021

Heb je zin om je in te zetten voor onze jeugd, we zoeken nog enkele nieuwe medewerkers.
Kijk op de pagina vacatures naar de mensen die we zoeken.

Contact of meer weten
Er zijn verschillende appgroepen om elkaar als ouders of als jongeren te informeren over jeugdactiviteiten.
Wil je meer weten, neem contact op via jeugdwerk@pkn-oosterbeek-wolfheze

NB. Er is een vacature jeugdouderling.