zaterdag 4 november 2023

10.00  - 12.00
Locatie:
 Vredebergkerk, Van Toulon van der Koogweg 3, Oosterbeek

Komend weekend worden producten ingezameld voor de Voedselbank.

U kunt deze inleveren zaterdag 4 november tussen 10.00 en 12.00 uur in de Vredebergkerk, ingang zuidzijde of zondagmorgen voorafgaande aan de dienst om 10.00 uur.
Het gaat om een inzameling van lang houdbare levensmiddelen zoals voedsel in blik of glazen pot, schoonmaakmiddelen en verzorgingsproducten. Ook DE-waardepunten zijn nog steeds welkom. Evenals vorig jaar zal de diaconie zorgen voor verse groente en vers fruit.
Door de hoge inflatie en de hoge prijzen maken steeds meer mensen gebruik van deze voorziening. En helaas stijgt dit aantal nog steeds!

Zondagmorgen op 5 november zal om 10.00 uur in de oogstdienst in de Vredebergkerk aandacht geschonken worden aan het delen van voedsel en levensmiddelen met mensen die op de Voedselbank zijn aangewezen. Doet u ook mee?
Kunt u geen producten naar de Vredebergkerk brengen maar wilt u wel graag bijdragen aan deze actie, dan kunt u een bijdrage overmaken aan NL87 INGB 0004 9753 30 Diaconie Protestantse Gemeente Oosterbeek-Wolfheze o.v.v. Voedselbank