Nieuwe bijEen online

Donderdag 24 oktober verschijnt de nieuwe bijEen. Het heeft als titel "Een vaste burcht".
Ook nieuwsgierig, het magzine is zeker de moeite waard om in handen te hebben of te downloaden op deze site.

De redactie schrijft: Een vaste burcht is de titel van dit kerkblad en voor veel lezers van dit blad komt dan als vanzelf 31 oktober en Hervormingsdag naar boven. Zowel het hoofdartikel als in "Gemeenteleden aan het woord" worden we uitgenodigd te kijken naar de betekenis van het lied waar Maarten Luther voor velen zo bekend mee is geworden.
In dit nummer staan we natuurlijk stil bij de Gedachtenisviering waar de overledenen van het afgelopen jaar worden herdacht. En de Top2000-dienst waarvoor u liederen hebt kunnen aanreiken.
En omdat dit kerkblad ook voor een deel over de adventsweken gaat, wordt aandacht gevraagd voor het adventsproject van de kindernevendienst, de kerstkuier, de volkskerstzang en de kerstpakkettenactie voor Roemenië.
Wij wensen u veel kijk- en leesplezier.

Klik hier voor de digitale kerkbladen van het laatste jaar.