donderdag 9 mei 2024

8.30 en 9.30  - 10.30
Locatie:
 Oude Kerk, Benedendorpsweg 134, Oosterbeek

Welkom bij het Dauwtrappen en / of de Viering op Hemelvaartsdag in en bij de Oude Kerk. Het dauwtrappen begint om 8.30 uur en de viering om 9.30 uur.
Voorganger ds. Martine Nijveld.

Ná deze viering is er koffie en thee en ontmoeting (en hoe mooi zou het zijn als we dat buiten kunnen doen).
Er is geen kindernevendienst, maar natuurlijk zijn ook de kinderen welkom. En voor wie de viering dan toch iets te lang duurt, is er een ‘hoe overleef ik de kerkdienst-pakketje’.

Da Martine Nijveld schrijft:
Voor wie het aanspreekt: in de oude hemelvaartstraditie van het zgn. ‘dauwtrappen’ nodig ik u/jou uit om al eerder te komen, om 8.30 uur, voor een korte wandeling.
We lopen door de uiterwaarden, in stilte of wat pratend. We zijn om 9.15 uur terug bij de Oude Kerk voor de viering.
Heb je belangstelling voor het dauwtrappen, daan hoor ik het graag ds.martinenijveld@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl maar je kunt ook gewoon naar de kerk komen.
Mocht het ‘water bij bakken uit de hemel komen’, dan vervalt deze wandeling.