dinsdag 5 maart 2024

20.00 uur  - 21.30 uur
Locatie:
 Vredebergkerk, Van Toulon van der Koogweg 3, Oosterbeek

In het kader van het jaarthema ‘Ga mee’ organiseren de beide predikanten een ‘Lees mee’.

Op een zestal dinsdagmiddagen en -avonden verdiepen we ons in de tekst van de eerstvolgende zondagse kerkdienst. We lezen de tekst, praten over wat ons raakt en stoort, delen onze gedachten en vragen.
Waarbij we samen ontdekkingen kunnen doen en elkaar kunnen verrassen. En het zal vast en zeker ook impact hebben op het eigen beleven van de kerkdienst en op de overdenking.

De data zijn:       31 oktober (met Martine) en 28 november (met Irene)
                            9 januari en 6 februari (met Martine)
                            5 maart en 9 april (met Irene)

Deelnemers zijn welkom om alle middagen en avonden aan te sluiten of ook om af en toe te komen. Onder het motto: voel je vrij, weet je welkom! Fijn als u/jij zich even opgeeft bij de predikant ‘van dienst’.

We starten in de middag om 15.00 en in de avond om 20.00 uur in de Vredebergkerk.

Irene Pluim (ds.irenepluim@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl) en
Martine Nijveld (ds.martinenijveld@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl)