Nieuwe bijEen online

Donderdag 25 april verschijnt de nieuwe bijEen. Het heeft als titel "Veelkleurigheid".
Ook nieuwsgierig, het magzine is zeker de moeite waard om in handen te hebben of te downloaden.

De redactie schrijft: Het hoofdartikel heeft als titel “Veelkleurigheid of Verschilligheid”? Een woordspeling van Rebecca Onderstal. Is het een doordenkertje, een grapje of zijn het gewoon synoniemen? Als redactie zijn we natuurlijk erg benieuwd hoe u daarover denkt.
Het beeld op de voorkant is gemaakt door een gemeentelid, een kunstwerkje, een masker met veel kleuren en met een grote diversiteit aan vormen en materialen.
In het interview vertelt het gemeentelidTettie Wiechers wat veelkleurigheid voor betekent. Ze geeft ook tips hoe we in de gemeente veelkleurigheid zouden kunnen bevorderen.

De kerkenraad schrijft over het werk van de vertrouwenspersoon en over het bezoek van twee Rwandezen aan onze gemeente tijdens de Pinksterdagen. De kerkrentmeesters schrijven over de jaarrekening 2023 en over de toezeggingen voor kerkbalans.
En natuurlijk is er informatie over komende activiteiten en diensten.

De redactie wenst u veel kijk en leesplezier en hoort graag uw reactie: kerkblad@pkn-oosterbeek-wolfheze.nl

Klik hier voor de laatste digitale kerkbladen